Dag 6 - Chiang Mai

9 juli 2014 - Chiang Mai, Thailand

Wat n spectaculaire dag vandaag! Vroeg opgehaald en met n bus naar t regenwoud bij chiang mai gereden. De dag gestart met een tocht door de boomtoppen vh regenwoud via kabelbanen. Overwin al je angsten als hoogtevrees, vrees voor snelheid en angst voor de veiligheid van je kinderen! Sofie ging zelf, net als Suus. Martijn had Saar gezekerd aan zich vast en nam haar mee. 'Spannend' zei ze. Zonder dat Martijn er notie van had, werd Saar bij de tweede boomtop alleen weggeduwd door zo'n thais mannetje. GVD! Zien Sofie en ik, nog staand op een boomtop eerder, Saar alleen (!) op 60 m hoogte door t bos zweven! Wij not amused en Saar evenmin. Martijn heeft haar (en Saar Martijn) vervolgens niet meer losgelaten! Uiteindelijk was alles ok en vond Saar de activiteit niet eng meer, maar de thaise mannetjes nog wel!
Daarna n tochtje op n olifant...ook erg leuk voor de kinderen. Met de olifant door de snelstromende rivier! Na n goede lunch een tocht op n bamboovlot van ongeveer 45 miuutjes, om de dag af te sluiten onder n (iets te kleine) waterval. Terug in t hotel n duik, diner en naar vroeg naar bed in verband met t nachtelijk voetbal. Als t vanavond goed gaat, wordt t gewoon n finale tussen ons en de moffels (vlgs Sofie). Enne... resultaten uit t verleden. ...
We houden de moed erin en bereiden ons voor op t wekkertje om 3 uur vanacht. Aub GEEN penalty's! Dan is weer de hele nacht verloren!