Dag 5 - Chiang Mai

8 juli 2014 - Chiang Mai, Thailand

Vannacht weer een rustige nacht gehad. Saar doet het prima in haar tentje. Het regende flink tijdens het ontbijt, maar desondanks toch besloten om fietsen te huren om de oude binnenstad van Chiang Mai te verkennen. Erg leuk, Saar die achterop zat te juichen als we weerbij een tempel aankwamen. We hebben nog geprobeerd ons ge-vijfen te laten masseren door vrouwelijke ex-gedetineerden uit de plaatselijke gevangenis, maar dat hadden helaas meer mensen bedacht: helemaal volgeboekt. Toen nog maar een aantal tempels bezocht en daarna terug naar het 'hotelletje' voor een uitgebreide duik. Zelfs Saar springt nu zelf vanaf vanaf de kant in het water; of we daar nu zo blij mee moeten zijn...
Om 20.00uur met de taxi naar de Chiang Mai nachtmarkt voor het avondeten. De kinderen aan de patat en hamburger en voor ons een heerlijke, rijkelijk gevulde Thaise noedelsoep... mmm.
Morgen de laatste dag in CM (we gaan oa. vlotvaren en olifant rijden) dan nog 's nachts de halve finale en dan nemen we de huurauto in ontvangst.

1. Marlies:
    8 juli 2014
    Wat leuk om jullie op deze manier te volgen!
    De kinderen kijken ook uit naar de nieuwe verhalen en foto's.
    Dikke zoen van ons
  2. (o)pa/Rob Verhoek:
    8 juli 2014
    Geweldig dat jullie het zo fijn hebben. De nachtmarkt in CM kan ik me nog goed herinneren: oma wilde nog een rok of zoiets kopen maar ze bood veel te weinig waardoor de verkoopster boos werd en de koop niet doorging. Later op de avond ben ik stiekem teruggegaan, heb dat ding alsnog gekocht en een paar dagen later op oma's verjaardag alsnog aan haar gegeven......!
    De tempels van Doi Suthep hebben jullie mogelijk wel herkend van de zeefdrukken die ik er destijds van heb gemaakt.
  3. Jet:
    8 juli 2014
    Spannend allemaal !!! Vlotvaren hebben wij ook gedaan en onderweg flesjes gekoeld water gekocht voor 2 baht. Hoe ze het doen weten we nog niet. Op de olifant zijn we niet geweest, helaas, maar toen niet gedurfd. Voor de kinderen wel heel leuk.