Dag 19 - Bangkok

22 juli 2014 - Bangkok, Thailand

We hebben de kinderen vanmorgen om 6 uur uit bed getrokken om om 7 uur bij (wijlen) Co van Kessel te zijn voor de fiets tour dwars door Bangkok. Dan kom je er pas achter hoeveel Nederlanders in Bangkok zijn. Want al die gekken gaan ook bij temperaturen van 30+ op de fiets.
Hoewel de 1e keer, vier jaar geleden, meer spectaculair was (of de ervaring), was het wederom de moeite waard. Fietsen, longtailboot, weer fietsen, weer longtailboot, lunchen en terug naar het startpunt. Sofie vond het in het begin erg spannend, maar dat ging snel beter. Het is ook lastig fietsen hoor; druk verkeer, smalle paden met links en rechts water, soms stonden de tranen haar nader dan het lachen. Maar nadat zij zichzelf herpakt had, prima! Ze vond het uiteindelijk jammer dat het was afgelopen.
En wat hadden zij weer veel bekijks. Alledrie in hagelwitte jurkjes (bij aanvang dan), blond koppies en gek op zwaaien! Dat schreeuwt om succes!
Na de tour gezwommen en toen op voor n tweede kans shoppen. Helaas een teleurstellende ervaring. Buiten wat haarvlechten om, geen grote aankopen gedaan, nog niet geslaagd voor prinsessesjurken. Dus dat moet op de eilanden gebeuren. Morgen de vlucht naar Koh Samui om 11 uur, Bangkok Airlines, dan met de ferry en taxi naar ons vlgd plek: Mai Pen Rai! En op Koh Phagnan ontmoeten we de van Dammetjes weer. De kinderen kunnen het niet afwachten....
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jet:
    22 juli 2014
    Jammer, van de markt, ze hadden zich er zo op verheugd. We hopen dat het op de eilanden beter zal zijn.