Dag 12 - Sukhothai

15 juli 2014 - Sukhothai, Thailand

Vandaag erg geluk gehad met het weer. Vannacht regende het keihard, en ook nu valt het weer met bakken uit de hemel. Overdag was het droog en 30+ graden.
Vanmorgen rond de klok van 9.00 uur opgestaan, rustig ontbeten en daarna in de auto gestapt richting Sukhothai National Park. Fietsen gepast (die van Suus iets te klein maar ze maakte er niets van). Wat een prachtig natuurgebied met indrukwekkende oude tempelruines. Prachtig gelegen in een groots park met (palm) bomen, grasvelden en watertjes. Ondanks het warme weer dus erg genoten. De kinderen zagen elk tempelcomplex als een geweldige plek om verstoppertje te spelen. Ook hier weer mensen die met ons op de foto wilden, we voelen ons af en toe filmsterren. Sukhothai is tot nu toe zeker een van de hoogtepunten van onze reis!
's Middags terug in het hotel onze (schone!) was opgehaald. Eindelijk weer frisse onderbroeken, heerlijk.
Vanavond weer bij verschillende eettentjes gegeten. Waren het van de week insecten die wij, ouders, aten, nu hebben we wat meelwormen gehad. Tsja, je bent in Thailand en eet als de thai, dan moet je dit ook proberen Zelfs Sofie heeft er een geproeft... 'ieuw, smerig!'. (maar wel mooi geprobeerd, onze held).

1. Marlies:
    17 juli 2014
    goedemiddag, wat jammer!dat het keihard regende