Dag 15 - Ayutthaya

19 juli 2014 - Ayutthaya, Thailand

Onze vakantie lijkt een fietsvakantie te worden! Vandaag na een vroeg ontbijt op de fiets gestapt om Ayutthaya te verkennen. De fietsen stonden al klaar en met een fietstocht van onze guesthouse-baas op weg gegaan. Suus toch maar achterop want we hadden gisteren gezien dat het verkeer toch wel heel druk was!
Alle belangrijke tempels gezien en aan t einde van de dag met een pont over de rivier (een klein vissersbootje dan). Wederom indrukwekkend en plezant.
Rond 16.00uur terug naar het guesthouse om even de dag en de warmte weg te zwemmen. Inmiddels waren er ook belgische kinderen, dus dat was gezellig voor Sofie en Suus.
'S avonds is ineke met Sofie naar de nachtmarkt gegaan om eten te halen. Dit lekker in de kamer opgegeten en daarna direct naar bed. Morgen naar Kanchanaburi; de natuur in. Daar wacht ons de olifanten-verzorgdag en de natuur. Weer even iets anders. De Erawan waterval slaan we over ivm dr. Fishes in t water. Onze meisjes zijn niet zo stoer meer.
Verder zijn wij al de hele dag in shock over de vliegramp! In dat vliegtuig hebben vast veel gezinnen zoals wij gezeten! Bovendien vlogen wij twee weken geleden nog over de Oekraïne! Het nieuws komt iig goed binnen...

1. (o)pa/Rob Verhoek:
    19 juli 2014
    Die shock heeft hier ook toegeslagen, en met dezelfde gedachten als die jullie er bij hebben. Inderdaad, er hebben veel gezinnen zoals jullie ingezeten; het had ook zomaar jullie kunnen overkomen. Hoop dat jullie toch nog kunnen genieten.
  2. Jet:
    19 juli 2014
    Jullie blijven maar superaktief.Hulde, maar zeker alle moeite waard!!!